Bezpieczne zakupy

Szanowny kliencie,

Dla Twojej wygody i satysfakcji na zakupiony u nas towar w postaci urządzenia dajemy oryginalną gwarancję producenta! Produkty szybko zbywalne typu: ostrza, końcówki są bardzo wysokiej jakości co sprawia, że towar jest solidny oraz można go użytkować z dużą intensywnością przez długi czas! Żeby gwarancja została uznana, reklamowany towar należy do nas odesłać do serwisu producenta wraz z dowodem zakupu (w przypadku faktury może być jej kserokopia) lub w inny sposób jeśli jest on wskazany lub opisany na aukcji/sklepie. W każdym momencie służymy pomocą w sprawnym procesie reklamacyjnym.

 

Żeby zgłosić reklamacnę należy:

1. Skontaktować się z nami lub z producentem telefonicznie / mailowo w celu zgłoszenia problemu (często udaje nam się rozwiązać problem zdalnie).
2. Spakować reklamowany towar wraz z dowodem zakupu lub dodatkowym dokumentem, jeśli został takowy dołączony, informacją co się dzieje z towarem oraz kontaktem do siebie.
3. Odesłać na odpowiedni adres:

 

Damian Ponikowski
Sklep Planetcare
ul. Smolna 38 lok. 11
00-375 Warszawa

 

 


Gwarancja obejmuje wyłącznie wady powstałe nie z powodu złego użytkowania.

 

 

Żeby zwrócić towar należy:
1. Spakować zwracany towar wraz z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną jeśli została dołączona, informacją, że towar wrócił jako zwrot i dołączyć dane do przelewu.
2. Odesłać do nas (najlepiej pocztą polską listem poleconym) na adres:


Damian Ponikowski
Sklep Planetcare
ul. Smolna 38 lok. 11
00-375 Warszawa


3. Wysłać maila z informacją, że wysłali Państwo towar i w mailu również podać dane do przelewu.

 

Zwrot towaru w ciągu 14 dni
Zakupiony u nas towar można zwrócić w ciągu 14 dni od chwili otrzymania towaru pod warunkiem, że jest on zwracamy w takim stanie jakim go Państwo otrzymali oraz jest zwracany z dowodem zakupu.

 

Żeby wymienić towar należy:
1. Skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo w celu uzgodnienia wymiany towaru i wypłaty/dopłaty kwoty.
2. Spakować towar wraz z dowodem zakupu, kartą gwarancyjną, jeśli została dodana, informacją o w uzgodnionej wymianie.
3. Odesłać do nas (najlepiej pocztą polską listem poleconym) na adres:


Damian Ponikowski
Sklep Planetcare
ul. Smolna 38 lok. 11
00-375 Warszawa

 

Kontakt mailowy: biuro@planetcare.pl oraz dponikowski@vedion.pl
Kontakt telefoniczny: 604-096-225 oraz 6666-58-58-1

 

 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel